Re: proszę o rad

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 18:50:16 MET DST

gazeta wrote:
> Witam wszystkich
> Jestem tu pierwszy raz i mam do Was prośbę.
> Chcę mojemu wnukowi kupić monitor LCD ale nie mam pojęcia jaki model.
> Wiem natomiast co mój wnuk robi na ty komputerze.
>
> Obrabia zdjęcia cyfrowe (amatorskie)
> Dużo spędza czasu w internecie.
> Sporo pisze i liczy na komputerze.

Bawi się grafiką? Pomimo, że to prezent (niespodzianka?) proponuję
jednak zapytać wnuka o zdanie. Robienie takich niespodzianek to bardzo
delikatnie mówiąc lekkomyślność.
No chyba, że 1500zł to dla Ciebie nie jest duża kwota i wszystko będzie
OK, gdyby "prezent" okazał się niewypałem - wtedy trzeba kupić drugi
monitor, ale tym razem pytając wnuka o zdanie.

Zapytaj wnuka jaki monitor by chciał! To nie jest mała kasa, chęci są
dobre, a ew. błąd bardzo trudno naprawić! - ledwo skończyłem 20lat i
wiem, a dojrzały człowiek tego nie wie? Dziwne.

Pozdrawiam

ps. Niespodzianką będzie samo wyrażenie chęci kupna monitora, a kupno
takiego jaki wnuczek by chciał będzie najlepszym prezentem!
ps2. No chyba, że wnuczek to smarkacz i sam nie wie co by chciał :).

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl