proszę o rad

Autor: gazeta <quand1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 10:51:48 MET DST

Witam wszystkich
Jestem tu pierwszy raz i mam do Was prośbę.
Chcę mojemu wnukowi kupić monitor LCD ale nie mam pojęcia jaki model.
Wiem natomiast co mój wnuk robi na ty komputerze.

Obrabia zdjęcia cyfrowe (amatorskie)
Dużo spędza czasu w internecie.
Sporo pisze i liczy na komputerze.

Wiem także że ma mały pokój i dość blisko siedzi przy ekranie ( około 1
metra), stąd moje pytanie czy 17 cali czy 19.
Oczywiście mój budżet jest także ograniczony do 2500 zł

Bardzo proszę nie odsyłacie mnie do jakiś archiwów tylko pomóżcie

Pozdrawiam Was wszystkich i z góry dziękuję za pomoc.

Dziadek