Re: nowa barracuda 7200.8 SATA i swierczenie :)

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 18:46:48 MET DST

Robert Postek napisał(a):

> Witam.
> Kiedyś pisałem na grupie o takim samym problemie. Zasilaczem tym był 360
> dual fan i dyski barracuda. Serwis nie znalazł "usterki", wymieniłem go
> na Enlighta - ten działa ze wszystkimi dyskami jakie posiadam.
> r.

Ogolnie to jestem sklonny wymienic ten zasilacz chociaz dziala juz ponad
2 lata bez problemow jezeli by to mialo rozwiazac problem. Chodzi tylko
o to, zeby po wywaleniu na zasilacz np. ponad 300zl nie bylo tego samego
... lub po jakims czasie mi to nie rozwalilo reszty sprzetu ...

problemem moze byc tez sam dysk, np. "sieje" cos na zasilaniu a w
zasilaczu lub na plycie glownej na ktorejs cewce/dlawiku to sie objawia
... i kupienie innego zasilacza w takiej sytuacji moglo by tylko
zatuszowac wade ...