Re: nowa barracuda 7200.8 SATA i swierczenie :)

Autor: Robert Postek <rpostekspams_at_hotmail.com>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 12:22:13 MET DST

peterphk napisał(a):
> Witam
> Kupilem niedawno nowy dysk Seagate 7200.8 SATA 250GB i komp zlapal
> swiercza:) Ogolnie obiawia sie to tym, ze po podlaczeniu nowego dysku
> (nawet samo zasilanie) od startu kompa zasilacz / plyta glowna zaczynaja
> mi piszczec/swierczec:). Dokladnie jeszcze nie ustalilem skad ten dzwiek
> dochodzi bo te elementy sa obok siebie a szczegolnie cewki na plycie
> glownej i sam zasilacz. Napiecia nie zawuwazylem zeby w jakis sposob sie
> zmienily (chieftec 360W), odlaczenie starego dysku i zwolnienie procka o
> [...]
Witam.
Kiedyś pisałem na grupie o takim samym problemie. Zasilaczem tym był 360
dual fan i dyski barracuda. Serwis nie znalazł "usterki", wymieniłem go
na Enlighta - ten działa ze wszystkimi dyskami jakie posiadam.
r.

--
MSI 6704, 2600MHz, KVR333X64C25/1G, G450DH
2xWD800JB Promise RAID0,TDK 880N, Yamaha F1