Re: proszę o rad

Autor: gusi <gusi_at_somewhere.com>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 18:07:26 MET DST

Użytkownik "gazeta" <quand1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dg8ob8$a8i$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich
> Jestem tu pierwszy raz i mam do Was prośbę.
> Chcę mojemu wnukowi kupić monitor LCD ale nie mam pojęcia jaki model.
> Wiem natomiast co mój wnuk robi na ty komputerze.
>
> Obrabia zdjęcia cyfrowe (amatorskie)

Jeśli to ma być sprzęt do obróbki zdjęć, to porponuję zobaczyć do archiwum
pl.rec.foto.cyfrowa. Tam ten temat przewija się co jakiś czas.
W tego typu zastosowaniach bardzo istotne jest odwzorowanie kolorów,
przestrzeń barw jaką odwzorowuje monitor i możliwości kalibracji. Proponował
bym raczej 17" ale dobry. O ile mnie pamięć nie myli, to w tych
zastosowaniach bardzo chwalono EIZO.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow