nowa barracuda 7200.8 SATA i swierczenie :)

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 19:10:47 MET DST

Witam
Kupilem niedawno nowy dysk Seagate 7200.8 SATA 250GB i komp zlapal
swiercza:) Ogolnie obiawia sie to tym, ze po podlaczeniu nowego dysku
(nawet samo zasilanie) od startu kompa zasilacz / plyta glowna zaczynaja
mi piszczec/swierczec:). Dokladnie jeszcze nie ustalilem skad ten dzwiek
dochodzi bo te elementy sa obok siebie a szczegolnie cewki na plycie
glownej i sam zasilacz. Napiecia nie zawuwazylem zeby w jakis sposob sie
zmienily (chieftec 360W), odlaczenie starego dysku i zwolnienie procka o
polowe tez nic nie zmienia ... chociaz mam wrazenie ze wtedy bardziej
piszczy. Kiedys spotkalem sie z takim zjawiskiem (na innych kompach)
kiedy obciazenie zasilacza jest male, ale tutaj ewidentnie dzieje sie to
tylko po podlaczeniu nowego dysku, ktory nie jest jakos szczegolnie
pradozerny ...
Czy ktos mial moze podobny problem ? Wydaje mi sie to raczej niezbyt
normalne a pisk nie jest przyjemny dla uszu ...