Re: Który monitor LCD 19

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 23:06:05 MET DST

Hi

Podwieszę się pod ten wątek, bo mam podobny problem. Moje dwa stare CRT ledwo
już zipią i na pewno w niedługim czasie będę kupował jakiś monitor. Zawsze
chciałem mieć jak największy monitor. Nie daje rady używać mniejszej
rozdzielczości niż 1280x960. Duszę się. Optymalna to 1600x1200 chociaż większa
też nie jest zła. Tak zerkam na allegro i widzę, że za 500 zł można kupić
taaakie ładne CRT 21 cali. Zresztą widziałem taki 21 cali za 550 zł kupiony
tam. Rety, wyyyypas i w dodatku prawie nówka. :) Jeszcze 2-3 lata temu bym się
nie zastanawiał, bo LCD z tamtych czasów mnie tylko śmieszyły. Jednak to co
generują dzisiejsze LCD naprawdę zaczyna być podobne do obrazu. No i skłaniam
się ku technologii LCD... No ale oczywiście powstaje problem jaki monitor
kupić. Wiem, że taki monitor nie może mieć widocznego "motion blura" jak w
laptopach, ma mieć możliwie najszerszy kąt patrzenia. No i ja jeszcze mam
jedno takie specyficzne wymaganie. Od zawsze mam do jednego monitora
podłączone dwa komputery. Zawsze miałem monitory z dwoma wejściami (SVGA i
BNC) i łatwodostępnym przełącznikiem sobie przełączałem obrazy. Nie pytajcie
dlaczego tak musze mieć. Muszę, chcę i tyle. :)

No i czas na konkretne pytanie. Czy słyszeliście o monitorach LCD, które
pozwalają podłączyć dwa komputery i mają jakiś przełącznik w przyjemnym
miejscu? Da się podłączyć do nich jeden sprzęt ze starą kartą graficzną tylko
z wyjściem SVGA (Voodoo4 4500 AGP) i drugi z w miarę nową (GeForceFX 6200)?

Pozdrówka
Mariusz