Re: Zestaw komputerowy - wybór chłodzenia

Autor: Thanat0s <thanat0s_at_op.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 21:30:13 MET DST

Jolly Roger napisał(a):

> Chłodzenie na procesor: thermaltake Big typhoon i ustawić obroty na minimum
> - bedzie niesłyszalny a wydajność będzie bardzo dobra nawet do mocno
> podkręconego procesora (160 zł)
Z powodów ekonomicznych, wybiore Arctic Freezer 64, z tego co czytalem
powinien być zarónwo wydajny jak i cichy.
> Karta graficzna - Zalman VF700 Alcu lub coś poobnego od pentagrama 70-90 zł
To w przyszłości, teraz zostane przy seryjnym chłodzeniu, pasywne odpada
  z powodu wydajności
> Na mostku płyty montujesz niebieski radiator zalmana (20 zł)
OK
> Kupujesz obudowę bez zasilacza a jako zasilacz wybierasz Tagana 380W lub
> Bequiet 400 W (Bequiet 300 zł, tagan 255 zł)
Zastanowię się nad tym.
> Do obudowy _ewentualnie_ można dać jeden bardzo cichy wiatrak 120x120
> wywiewający powietrze (do 1200RPM).
Dla spokoju ducha tak zrobię.
> Więcej nie trzeba. I takim oto sposobem
> masz cisze i spokój.
Będę się tym kierował, a w tej chwili zostane przy tym co napisałem,
dziękuje za odpowiedź