Re: Zestaw do oceny.

Autor: Adrian Wójcik <outremer_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 21:11:31 MET DST

MadMan wrote:

> albo Tagana jeśli zależy mu na ciszy

Na ciszy zależy i tutaj mam pytanie odnośnie zasilaczy. Na logikę -
jeżeli kupię mocniejszy zasilacz - powiedzmy 400W zamiast 360, to będzie
on mniej obciążony przy tym samym zestawie => będzie się mniej grzał, a
wiatraki będą chodziły wolniej i ciszej?

> Ta karta to TurboCache, więcej jak 64 MB nie ma na pokładzie. Te 256 MB to
> wartość maksymalna, razem z pamięcią alokowaną w RAMie.

Ok - tutaj dzięki za podpowiedź - doczytałem. ;> Czyli rozumiem, że
poniżej np. tego:

GeForce 6200 MSI NX6200-TD128E 128MB (128-bit) TV/DVI BOX PCI-E

nie ma co schodzić, jeśli chodzi o współczesne gry? Akceptuję tylko
chipsety nvidii w zamian za konsekwentną politykę firmy względem Linuxa...

--
Perwersja & Czułość,
A.