Re: Walnięty DDR Elixir z Action - jak zwrócić?

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 20:00:21 MET DST

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@terefere.NOSPAMNOSPAM.com> napisał w
wiadomości news:dg4fa8$t21$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Pamięć DDR Elixir z dożywotnią gwarancją (teoretyczną) przestała sobie ot
> tak działać. Na pewno nie spalona, nie połamana - po prostu umarła sama z
> siebie. Kupiłem ją z rok temu od innej osoby, nie mam na nią faktury ani
> nic
> w tym stylu. Na pewno jest z Action, ma ichnią naklejkę. Czy jest
> jakakolwiek szansa zwrócić toto?

Procedura wygląda tak:
Dzwonisz do Action z prośbą o sprawdzenie, komu została sprzedana pamięć.
Jeżeli sprzedawca detaliczny istnieje dalej na rynku, to walisz do niego z
prośbą
o przesłanie do hurtowni uszkodzonej pamięci.
Jeżeli sprzedawca detaliczny już nie istnieje na rynku, idziesz do
pierwszego
lepszego sklepu i prosisz o przesłanie do hurtowni Action.
Jak panowie w Action będą mieli dobry humor to wymienią, jak nie - nic ich
do tego
nie zmusi :)
Z doświadczenia powiem Ci jednak, że starają się szanować swoich klientów
detalicznych
i zazwyczaj wymieniają ;)
Powodzenia !
WOJO