Walnięty DDR Elixir z Action - jak zwrócić?

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 18:44:01 MET DST

Witam!
Pamięć DDR Elixir z dożywotnią gwarancją (teoretyczną) przestała sobie ot
tak działać. Na pewno nie spalona, nie połamana - po prostu umarła sama z
siebie. Kupiłem ją z rok temu od innej osoby, nie mam na nią faktury ani nic
w tym stylu. Na pewno jest z Action, ma ichnią naklejkę. Czy jest
jakakolwiek szansa zwrócić toto?

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]