Ktora karte wybrac? GeForce 6600

Autor: wrzech <asdfwrzechqwert_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 20:02:34 MET DST

Zastanawiam sie nad tymi modelami:

Za ta karta przemawia taktowanie rdzenia 345 MHz oraz
taktowanie pamięci 550 MHz

brak wentylatora troche mnie niepokoi :/

A do asusa mam sentyment, tylko ze te chlodzenie jakies takie mizerne...

Prawde mowiac juz moj klik zapada na karte MSI (pierwsyz link). Bez
podkrecania te pare mhz wiecej.
Nie jestem fanem ciszy ani OC ale pewnie sprobuje podciagnac ta karte.
Tak czy inaczej cchialbym was spytac co sadzicie o tych kartach.

--
wrzech