Zestaw na AMD 64

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 19:54:42 MET DST

Witam wszystkich po dluzszej przerwie :-)!

Jestem w trakcie kompletowania zestawu na AMD 64 i w zwiazku z tym
prosze grupowiczow o pomoc.

Komp ma byc uzywany do typowych zastwosowan domowych, chcialbym go
zrobic troche na wyrost.

Procesor: AMD 64 3000+ s.939 Venice BOX (Moze lepiej OEM + jakis wiatrak?)

Plyta glowna: Gigabyte GA-K8N Ultra-9 lub Abit AN8 Ultra lub Asus A8N-E
nForce 4 Ultra (Zauwazylem, ze bardzo czesto polecany jest powyzszy
Gigabyte; dlaczego akurat ta, a nie Abit lub Asus; na czym polega
przewaga Gigabyta nad pozostalymi dwoma? Moze zupelnie cos innego?)

Pamiec: Myslalem o 2 kosciach po 512 MB (Kingston, PC-400, CL 2,5) ale
moze lepiej bedzie kupic jedna kosc 1 GB i pozniej dokupic druga. Moze
inna firma?

HDD: Wybralem Samsunga SpinPoint 200 GB SP2014N ATA/133. Za
kilkadziesiat pln wiecej mozna kupic SATA II. Warto? Czy wieksza
predkosc transferu jest odczuwalna?

Grafika: Nie wiem jaka wybrac. Nie jestem graczem ale od czasu do czasu
chcialbym sobie w cos pograc (bez szalenstw). Na karte graficzna chce
przeznaczyc 300 - 350 pln. Musi byc PCI - E + wyjscie DVI i telewizyjne.

Reszte elementow mam lub na razie nie zawracam sobie nimi glowy :-).

Za wszelka pomoc z gory dziekuje.

Pozdrawiam

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.