Re: Stary komputer i RAM

Autor: sTav <marmro9_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 19:29:44 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <salaboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dg41om$4at$1@news.onet.pl...
> jest postawiony na pentium 100 i daje rade.

> P100
> >

> A co to ma wspólnego ? Najpierw uruchom później się będziesz wypowiadał.
> nie ma nic do tego, jak się pobawiłem na takim sprzęcie to zobaczyłem że
100
> nie radzi sobie z obsługą "javy itp" którą gg wykorzystuje do wyświetlania
> reklam w pasku.

Oglądanie reklam w gg jest powodem do upgrade sprzętu? ROTFL!

 Na 95 jakoś to chodzi ale na 98 se u mnie była lipa - jak
> się coś napisało i wcisnęło enter trzeba była czekać za 3 cekundy aż coś
się
> stanie, jak zacząłem szybciej pisac to on nie nadążał. Po wyłączeniu
reklam
> było dużo lepiej. Windowsa miałem nowego. W IE było podobnie o ile strona
> wogóle po jakimś czasie się załadowała.

Płatny "Task Info 6.x", free "Task Info 98" lub "Process Explorer" i masz
info co Ci zżera pamieć, CPU i "resources".
Jak się używa stare komputery, to się odpowiednio do ich możliwości
przedewszystkim _bardzo starannie dobiera software pod kątem
zasobożerności_, blokuje reklamy, itd. Przy odpowiednim doborze softu i ew.
peryferiów, spokojnie można _pracować_ na takim sprzęcie i jeszcze oferować
usługi.
Nabyte w ten sposób doświadczenie doskonale przydaje się także na
mocniejszych maszynach.

Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz