Re: Wyciszanie komputera

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 19:22:35 MET DST

Tomek Banach wrote:

> zgadza sie ale komputer wytwarza je w takim natezeniu i konfiguracji
> ze przeszkadzja mi - szczegolnie wieczorem. Jest wyrazna roznica w
> pokoju po wyłączeniu komputera - dlatego dąze do zniwelowania tej
> róznicy

Hmm... mój stary komputer wył dosyć mocno, a jednak byłem w stanie zasnąć
przy nim.
Nowy wydaje z siebie tylko lekki szum (jeśli nie liczyć kilkunastu sekund po
starcie, kiedy zaczyna wariować wiatraczek na mostku ;). Wystarczy cicho
puścić jakąś MP3 i ten szum staje się praktycznie niesłyszalny.

> no ba najtaniej wogole nie miec komputetra :P twoja propozycja to
> powiedzmy od 2 tys w gore a ja mam rozwiazanie za 700 :) 700 to tez
> sporo ale juz troche blizej mojego zasiegu a licze ze cena niebawem
> jeszcze spadnie.

Żeby wyciszyć komputer musisz już takowy posiadać, więc to też wlicza się w
koszta. ;)
Maczek Mini to koszt nieco ponad 2k zł, co prawda to konstrukcja
Macintoshowa, ale może istnieje cos takiego w wersji Pecetycznej?

Pozdrawiam!!!

Atlantis