Re: Stary komputer i RAM

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 16:03:02 MET DST

jest postawiony na pentium 100 i daje rade.

> Sądzisz, że przepustowść rzędu nawet 6Mbit/s (najszybsze Neo) jest dla
P100
> jakimś problemem?
> Każdy PC obsługuje floppy (po DMA) do 1,5Mbit/s
> _PC 286_ obsługuje ISA-BUS 8Mbit/s...itd.

A co to ma wspólnego ? Najpierw uruchom później się będziesz wypowiadał. To
nie ma nic do tego, jak się pobawiłem na takim sprzęcie to zobaczyłem że 100
nie radzi sobie z obsługą "javy itp" którą gg wykorzystuje do wyświetlania
reklam w pasku. Na 95 jakoś to chodzi ale na 98 se u mnie była lipa - jak
się coś napisało i wcisnęło enter trzeba była czekać za 3 cekundy aż coś się
stanie, jak zacząłem szybciej pisac to on nie nadążał. Po wyłączeniu reklam
było dużo lepiej. Windowsa miałem nowego. W IE było podobnie o ile strona
wogóle po jakimś czasie się załadowała.