2 maszyny wirtualne VMware sterowane niezależnie

Autor: krzysp <krzys.p_at_poczta.fm>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 16:01:32 MET DST

Witam,
probowal ktos z Was zainstalować w pececie drugą kartę graficzna na PCI,
podłączyć dwa monitory, dwie klawiatury i dwie myszki tak aby z jednego
peceta mogły korzystać dwie osoby (docelowo jedna na WinXP a druga pod
Linux'em)? Pomyslalem iz w tym celu mozna byloby wykorzystac oprogramowanie
VMware, z tego co wiem umozliwia ono zmapowanie portow USB tak wiec z
podlaczeniem dodatkowej myszy i klawiatury nie powinno byc problemu.
Zastanawia mnie kwestia drugiej karty graficznej (pierwsza na PCI-Express).
Czy Windows XP Professional Edition obsluzy je rownolegle? Ewn. hostem
moglabybyc ktoras z dystrybucji Linux'a, i pod nia w maszynie wirtualnej
pracowalby Windows.

Prosze o praktyczne wskazowki.

Pozdrawiam