Drukowanie spod DOSa - bardziej wąsko

Autor: marcolphus <nie.musisz_at_znac.mojego.maila>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 12:49:04 MET DST

Nie zauważyłem grupy o DOSie, dlatego przepraszam, jeżeli źle piszę.

Chodzi o taki problem - jest sobie program DOSowy (księgowy - autorzy
programu już nie istnieją). Przystosowany jest on do wydruku na igłówce z
szerokim wałkiem. Chodzi o to, że takiej drukarki nie mam, a potrzebuję
zrobić wydruk. Da się wydrukować na drukarce A3, ale ostatnia kolumna się
nie mieści. Próbowałem ustawić drukowanie w poprzek strony, ale program nie
reaguje (ustawiałem w ustawieniach drukarki w Win98, w samym programie nie
ma takiej opcji).

Czy istnieje jakiś sposób na zwężenie wydruku?? (jakiś program??)
Drukarka to HP LaserJet 4V lub DeskJet 1120C.