siemens scovery 250 ktoś zna?

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 12:45:20 MET DST

witam

chcialbym zakupic jako terminal internetowy w konfiguracji podstawowej p2
400, na stronie siemensa cos jest nie tak z dokumentacja, google milczy :(
czy ktos uzytkuje ten wdzieczny model? mam pare pytan:
- jak jest rozwiazane chlodzenie i jaki jest zasilacz (zalezy mi na
maxymalnej ciszy - tak jak w dellach optiplex)?
- czy ta plyta potrafi obsluzyc coppermine, jakie ograniczenia, 600mhz?
- widzialem jakis strzep informacji ze max ram to 256, plyta jest na bx przy
dwoch slotach powinno byc 512mb, kto to zweryfikuje?
- czy do obudowy wejdzie pelno rozmiarowa karta PCI (chce wlozyc karte tv -
zoltrixa albo avera)?
- czy w obudowie jest speaker mono?
- jaka jest jakosc zintegrowanego rage pro lt 8mb, chodzi o jakosc obrazu
przy rozdzielczosciach 1280*1024*32/85-100hz (nie wiem czy od razu nie
pakowac matroxa g200)?

pozdrawiam i licze na jakies informacje..