Re: nieuznana reklamacja

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 12:26:43 MET DST
Message-ID: <dg3l3f$r5q$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:67f8.000004fd.432555eb@newsgate.onet.pl...
> Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i
zawsze
> istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy
należy
> robić?

zacznij sie martwic jak ci nie uznaja moze dopiero. poki co to nie wiesz co
sie stanie i jaka bedzie przyczyna, a jak nie znamy uzasadnienia odmowy to
jak mamy pomoc?

tbg
Received on Mon Sep 12 12:30:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 12 Sep 2005 - 12:51:09 MET DST