Re: nieuznana reklamacja

Autor: jedrus <jedrus.nospam_at_psst.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 08:09:13 MET DST
Message-ID: <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1003298023@is~jplwant003.jasien.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik loto@poczta.onet.pl napisał:

> Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i zawsze
> istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy należy
> robić?

No to wal smialo i napisz co kombinowales z tym dyskiem, bo inaczej
bys nie pytal:-)
Jezeli HDD nie ma sladow fizycznego uszkodzenia to niczego sie
nie obawiaj. Nie wiem od jakiego dostawcy ten dysk ale mysle ze nie ma
to znaczenia, bo gwarancja to gwarancja, chyba ze to jakas firma "krzak"
albo inny s-market:-)

-- 
jedrus
UIN: 29696116
O tym co Ci "doskwiera", lub co ciekawego dzieje sie w Twojej okolicy
mozesz napisac newsa z serwera btx.pl.
Received on Tue Sep 13 08:15:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Sep 2005 - 08:51:11 MET DST