Dnia 12.9.2005, loto@poczta.onet.pl napisał(a):
> Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i zawsze
> istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy należy
> robić?
Kupić nowy dysk.
Jeśli dysk nie miał żadnych widocznych uszkodzeń mechanicznych to dlaczego
mieliby nie uznać? (pomijam już zabiegi "asów" od "uśmiercania" dysków)
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ UIN 53883184 GG#1902559 T | | | | \__T = | ! T www.albedo.art.pl/~michu/ |__|_|__|__|_____|__|__|_____| @ a l b e d o . a r t . p lReceived on Mon Sep 12 12:30:22 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 12 Sep 2005 - 12:51:09 MET DST