Re: nieuznana reklamacja

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 12:26:37 MET DST
Message-ID: <1xr2mglct20u3$.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 12.9.2005, loto@poczta.onet.pl napisał(a):

> Witam. Właśnie oddałem dysk twardy na gwarancję (dysk ma 1 miesiąc) i zawsze
> istenieje tak ewentualność, że gwarancja nie zostanie uznana - co wtedy należy
> robić?

Kupić nowy dysk.
Jeśli dysk nie miał żadnych widocznych uszkodzeń mechanicznych to dlaczego
mieliby nie uznać? (pomijam już zabiegi "asów" od "uśmiercania" dysków)

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T   www.albedo.art.pl/~michu/
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____| @ a l b e d o . a r t . p l
Received on Mon Sep 12 12:30:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 12 Sep 2005 - 12:51:09 MET DST