Laptop do 4000

Autor: Łukasz <zly_at_zly.com>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 00:30:40 MET DST

Witam!
Znajomy chce kupić laptopa, jednak za bardzo się na tym nie zna (tak jak ja
w sumie), więc tu pada moje (Jego) pytanie: co kupic do 4000 złotych(nie
więcej jeśli można)?
Mówi, że ma być do "wszystkiego" tak jak zwykły blaszak z takim dodatkiem,
że ma być mobilny (jak to na laptopa przystało :-) )
Przeznaczenie:
Oglądanie zdjęć, zgrywanie z aparatu cyfrowego, oglądanie filmów, nagrywanie
płyt (DVD też by się przydało), z możliwie jak najlepszą kartą graficzną(w
tym przedziale cenowym), aby gry jakieś ruszyly np. quake 3 (może nawet i
coś nowszego), pamięć minimum 512 , dysk najlepiej 80 gb (może być
nieznacznie mniejszy), wejscie fire wire, bateria najlepiej jakby trzymała
około 2 godziny (oczywiście granie w tym czasie odpada), wifi, oraz karta
sieciowa.

Wymagania trochę spore jak za tą cenę, jednak mam nadzieję, że padną jakieś
rozsądne propozycje.

Dzięki wielkie!
Pozdrawiam