Re: Problemy z GPRS

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 00:29:38 MET DST

> Problem tkwi w ustawieniach
> *22 z komórki w Idei i niech się męczą...

Gdyby to było takie proste...:(
Klient kupił nowego laptopa i do tego zestaw GPRS (sic!)
Też na początku zbaraniałem, ale myślałem, że to problemy z Windowsem.
Po przeinstalowaniu Windowsa dalej takie same jaja.
W serwisie idei (każą sobie dzwonić na komórkę) dowiedziałem się, że
"pewnie w ustawieniach programu mam coś namieszane"
Wk. się i odesłałem klienta do salony idei, z prośbą o sprawdzenie modemu i
ustawień.
Tamci wysłali modem gdzieś do serwisu, który stwierdził, że urządzenie jest
sprawne i problem tkwi w
starych sterownikach i starym oprogramowaniu.
Okazało się, że zainstalowane oprogramowanie jest najnowsze możliwe !!
Urządzenie instaluje się w systemie jako modem+sieciówka
Jak pisałem modem wysyła smsy więc domyślam się, że jest sprawny, choć dziwi
mnie trochę
jego MAC adres 00-90-4C-00-00-00
Mam podejżenia, że to może być wina serwera DHCP, z którego to ustrojstwo
powinno sobie pobrać IP
a tego nie czyni !
Jednak nie wiem, co mogę jeszcze zrobić.
Pozdrawiam !
WOJO