Re: GeForce 6600 - nie moge sie zdecydowac

Autor: marecki <hyde911_at_op.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 00:39:20 MET DST

> > ta karta i tak nie wykorzysta 256 MB
>
> a dlaczego?
procesor graficzny tej karty jest za słaby, samo posiadanie 256MB ramu nie
wystarcza by podnieść wydajność, trzeba jeszcze tę pojemność czymś zapełnić,
z tego co czytałem dopiero karty klasy GF68 czy Rx850 w pełni korzystają z
takiej ilości ramu. Po za tym jak sam zauważyłeś większa pamięć jest gorszej
jakość, co w sumie daje wzrost wydajności nieadekwatny do wydanej kasy.

> czy wydajniejsza? nie wiem. czy zdecydowanie? nie sadze. tak czy siak, ATI
> mnie nie zawita :)

przeglądnij te testy
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050705/index.html

sam posiadam geforce'a więc nie jestem jakimś fanatykiem ati czy coś w tym
rodzaju, ale uważam że nie powinieneś ograniczać się tylko do nvidii, a
wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią że radeon 98 pro jest lepszy od
gf66.