Re: Który monitor LCD 19" na chwilę obecną ?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 20:23:26 MET DST

Niejaki/a ..::Friend::.. w wiadomości <news:dfp6n3$h8k$2@inews.gazeta.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> Wspomniane LGki 1930S/B to matryca SIPS jako tako nadająca się do
> wszystkiego- uniwersalna.

Mała poprawka - LG 1930 miał S-IPS tylko na początku sprzedaży. W
międzyczasie wpakowali tam TN bez zmiany oznaczeń, czy chociażby
wspomnienia o tym gdziekolwiek, i teraz tylko takie sprzedają.
Podobny numer zrobił Phillips - w 190B5 zmienił S-IPS na MVA.
Obecnie z tego co się orientuję na rynku popularnym S-IPS mają jedynie
modele Neca i Iiyamy (nie chce mi się szukać jakie to były konkretnie
monitory, to jest do znalezienia :>)

Po drugie S-IPS nie jest taka znowu najlepsza. Takie sobie poziomy czerni,
puste miejsce pomiędzy pikselami ("screen door effect" - nie tak znowu
widoczne, ale jak dla mnie trochę denerwujące).

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//