Re: Który monitor LCD 19" na chwilę obecną ?

Autor: Tomek <slon4_at_wupe.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 11:37:31 MET DST

> Zainteresuj się Belineą 10 19 20C. W niedługim czasie jej test pojawi się
> na www.mva.pl (od pewnego czasu wisi zapowiedź). Plotki na jej temat
możesz
> poczytać na forum na www.mva.pl (dział Dobór/porady).

Dokladnie podpisuje sie pod przed mowca. Ja sie wachalem miedzy
belinea 10 19 10c i 10 19 20c roznica miedzy nimi oprocz ceny
wiekszej o okolo 350 zł w przypadku modelu z wieksza cyferka jest
czas reakcji: 25ms w przypadku starszego modelu, 20ms w przypadku nowego
po kilkudniowych przemysleniach stwierdzilem ze nie potrzebuje tych 5 ms
za cene wieksza o 20% jesli grasz moze Ci sie przydac szybsza matryca
ja nie gram zona czasami w kulki ;-)) wiec szkoda kasy dla mnie.
Pozdr
TB