Re: Który monitor LCD 19" na chwilę obecną ?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 13:15:47 MET DST

> ok, sprawdzę - czyli poczytam i powędruję do MM obejrzeć w akcji...
>
> a coś na temat tych wspomnianych przeze mnie ?

Wybierając monitor patrzysz na jakiej jest matrycy: TN, VA, VA z
dopalaczem, SIPS.

Wspomniane LGki 1930S/B to matryca SIPS jako tako nadająca się do
wszystkiego- uniwersalna. Neovo jest na starej matrycy MVA i będzie
bardzo smuzył. Samsung to TN czyli matryca najlespza do gier ale z
drugiej strony mająca powazne wady jak małe kąty widzenia, czy słabą
czerń(wazne w filmach).

Ja tez polecam w 101920C bo to matryca MVA z dopalaczem czyli masz dobrą
czern, kolory, kąty a dopalacz sprawia ze mozesz całkiem niezle pograć.
Cena tez jest ok ~1600zł

GM