Re: Plyta GA K8 NF-9 i seagate 200GB problem

Autor: Mariusz A. W. <xentri_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 19:26:00 MET DST

Jolly Roger wrote:

> Niestety nie jest tak jak opisałeś - bios zapewne wykrywa dysko
> dobrze, tylko windows bez odpowiedniech łat wykrywa dysk jako 137GB.
> Problem jest znany i nie jest spowodowany złym działaniem płyty. Za
> ten błąd odpowiedzialny jest systam operacyjny. Idź na grupę
> zajmującą się twoim systemem operacyjnym, bo to jest grupa sprzętowa
> (a ty nie masz problemu sprzętowego).

> pozdr.

No wlasnie jest tak, ze w biosie mam albo 120GB albo 137GB i wiecej niestety
nie widzi. Widzial tylko jak mialem w biosie wlaczona obsluge raid. Tylko,
ze przy instalacji windy XP mimo iz podaje mu sterowniki (F6 przy
instalacji) po skopiowaniu plikow i po pierwszym uruchomieniu wywala
komunikat, ze nie ma podpietych dyskow i ponowne uruchomienie nie nastepuje.
Pozdrawiam.