Re: pomocy wirusy mnie zaatakowaly!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 19:14:33 MET DST

W dniu Sun, 11 Sep 2005 12:33:37 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
 Rude Gal' pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>A na jaką mam napisać?

pl.comp.cośtam.windows?

>Nazwa tej grupy wskazuje ze tyczy sie ona komputerow,
>nigdzie nie jest sprecyzowane np. ze jest to grupa na temat hardware.

No popatrz. A mi się wydawało, że owszem.

>Poza
>tym jak wspomnialam wczesniej nie mam outlooka i moge korzystac jedynie z
>grup wymienionych na stronie www.gazeta.pl.

Get a real newsreader.

>Po drugie nie usenet jest między
>innymi po to aby pomagać innym,

Ale nie jest darmowym pogotowiem ratunkowym.

>jesli nie masz nic do napisania wstrzymaj
>sie od zabierania glosu.

Bo?

>Mam co chwile zwisy komputera i napewno bym sie
>ucieszyla gdyby jakis mily i uczynny internauta pomogl mi w rozwiazaniu
>problemu.

Całe szczęście, nie jestem internautą. A miły i uczynny bywam jak widzę,
że ktoś myśli.

>Stalo by sie Tobie cos jakbys pomogl??

Wzrosłaby entropia.

PS: Poza www.gazeta.pl polecam jeszcze skorzystać ze słownika
ortograficznego.

--
  Kruk@ -\                   | I am Eastwood of Borg. You're thinking, "Did
          }-> epsilon.eu.org | he assimilate 5, or 6?"