Re: Plyta GA K8 NF-9 i seagate 200GB problem

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 20:02:23 MET DST

Dnia Sun, 11 Sep 2005 19:26:00 +0200, Mariusz A. W. napisał(a):

> No wlasnie jest tak, ze w biosie mam albo 120GB albo 137GB i wiecej niestety
> nie widzi. Widzial tylko jak mialem w biosie wlaczona obsluge raid. Tylko,
> ze przy instalacji windy XP mimo iz podaje mu sterowniki (F6 przy
> instalacji) po skopiowaniu plikow i po pierwszym uruchomieniu wywala
> komunikat, ze nie ma podpietych dyskow i ponowne uruchomienie nie nastepuje.
> Pozdrawiam.

Po pierwsze - daj clear cmos (chyba nic nie jest podkręcone?). Po drugie
powyłączaj wszystkie RAID w biosie (SATA RAID disabled). Zainstaluj system
z service packami i powinno być OK. Ewentualnie podepnij dysk pod inny port
SATA i upewnij się że kabelki i dysk są sprawne. Nic więcej kombinować nie
trzeba.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]