Re: pomocy wirusy mnie zaatakowaly!

Autor: Rude Gal' <weroniks_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 14:33:37 MET DST

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):

> W dniu Sun, 11 Sep 2005 12:08:55 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
> Rude Gal pozwoliła sobie popełnić co następuje:

> Masz jeszcze większy. Piszesz na złą grupę.

A na jaką mam napisać? Nazwa tej grupy wskazuje ze tyczy sie ona komputerow,
nigdzie nie jest sprecyzowane np. ze jest to grupa na temat hardware. Poza
tym jak wspomnialam wczesniej nie mam outlooka i moge korzystac jedynie z
grup wymienionych na stronie www.gazeta.pl. Po drugie nie usenet jest między
innymi po to aby pomagać innym, jesli nie masz nic do napisania wstrzymaj
sie od zabierania glosu. Mam co chwile zwisy komputera i napewno bym sie
ucieszyla gdyby jakis mily i uczynny internauta pomogl mi w rozwiazaniu
problemu. Stalo by sie Tobie cos jakbys pomogl??