Re: Jaką karte graficzną kupić?

Autor: mariposa doux <maripo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 17:55:51 MET DST

kkklaudia@op.pl wrote:

> nie do konca zalezy mi na taniej karcie, bardziej na karcie ktora bedzie
> dopasowana do mojego komputera ( bo wiem, ze sa takie i za 2000) ale to chyba
> bedzie przerost tresci nad forma w przypadku takiego staruszka, a wazne dla mnie
> jest zeby obraz byl ladny i nic nie migalo skakalo i takie tam, ale skoro
> kolejna osoba o tym mowi to chyba bede sie za taka rozgladala, gdyby byle inne
> propozycje to czekam :)

No ale nie napisalas w koncu czy kupujesz CRT czy LCD? :)

A 9550 to dobra karta. Nawet si ena niej grac da ;) (choc u Ciebie to
najgorzej z prockiem i pewnie malo pamieci, wiec do grania komp si enei
nadaje zbytnio, w nic nowego znaczy).

A Radeony tak jak ten 9550 sa ponad to znane wlasnie z dobrego obrazu.
Choc przypuszczam, ze miganie i skakanie to nie wina karty tylko braku
jej poprawnej konfiguracji.

--
A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
Fantastyka - przegl±d prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53