Re: Jak± karte graficzn± kupić?

Autor: <kkklaudia_at_op.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 17:29:11 MET DST

> Z sensem mowil, 9550 jest optymalna, bo to chyba najtansza karta na AGP
> (z nowych kart), cos kolo ponizej 180 zl za 128mb... Do tego Gigabyte ma
> pasywne chlodzenie (brak wiatraczka) przez co cicha jest. Obraz ladny.
>
> Oczywiscie, jesli masz na mysli nowy monitor cienki LCD ze zlaczem DVI
> (cyfrowym) bo jak kupujesz zwykly monitor CEDR to nie musisz sie o nic
> martwic...

nie do konca zalezy mi na taniej karcie, bardziej na karcie ktora bedzie
dopasowana do mojego komputera ( bo wiem, ze sa takie i za 2000) ale to chyba
bedzie przerost tresci nad forma w przypadku takiego staruszka, a wazne dla mnie
jest zeby obraz byl ladny i nic nie migalo skakalo i takie tam, ale skoro
kolejna osoba o tym mowi to chyba bede sie za taka rozgladala, gdyby byle inne
propozycje to czekam :)

klaudia