Re: Jaką karte graficzną kupić?

Autor: klaudia <kkklaudiaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 18:18:15 MET DST

> No ale nie napisalas w koncu czy kupujesz CRT czy LCD? :)
>
> A 9550 to dobra karta. Nawet si ena niej grac da ;) (choc u Ciebie to
> najgorzej z prockiem i pewnie malo pamieci, wiec do grania komp si enei
> nadaje zbytnio, w nic nowego znaczy).
>
> A Radeony tak jak ten 9550 sa ponad to znane wlasnie z dobrego obrazu.
> Choc przypuszczam, ze miganie i skakanie to nie wina karty tylko braku
> jej poprawnej konfiguracji.

wic tak, monitor chce kupic taki cienki :) nie wiem jak sie nazywa, wiem tylko
ze firmy eizo lub jakos tak, jezeli chodzi o pamiec to z panelu sterowania w
systemie podaje 512 mb, to chyba pamiec, a co do grania to tylko kurnik, ale
chyba o inne gry chodzi. Jak beda potrzebne inne dane komputera to poszukam
faktury :)

klaudia