Re: Jaką karte graficzną kupić?

Autor: mariposa doux <maripo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 17:13:17 MET DST

klaudia wrote:

> Witam serdecznie,
>
> planuje zakup nowego monitora, sprzedawca powiedział, że najlepiej jakbym miała
> w karcie graficznej złacze cyfrowe (takie białe) juz sprawdziłam i wiem ze teraz
> nie mam, więc musze miec nowa karte graficzna i tu pytanie, jaka wybrac, moj
> komputer jest raczej juz dosc stary z tego co wiem to ma procesor pentium 3
> 1000, aha pytałam juz jednego kolegi i mowil o karcie radeon 9550. Czy macie
> jakies inne propozycje, czy ta bedzie dobra?

Z sensem mowil, 9550 jest optymalna, bo to chyba najtansza karta na AGP
(z nowych kart), cos kolo ponizej 180 zl za 128mb... Do tego Gigabyte ma
pasywne chlodzenie (brak wiatraczka) przez co cicha jest. Obraz ladny.

Oczywiscie, jesli masz na mysli nowy monitor cienki LCD ze zlaczem DVI
(cyfrowym) bo jak kupujesz zwykly monitor CEDR to nie musisz sie o nic
martwic...

--
A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
Fantastyka - przegl±d prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53