Re: Zestaw komputerowy - wybór chłodzenia

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 16:16:51 MET DST

> Wartość sprzętu 2978,00
> chciałbym, aby zestaw był jak najcichszy, jednak cena końcowej
> konfiguracji nie może przekroczyć 3300.
bierzesz to na dotacje?

> Do obudowy planuje jeszcze dołożyć 3 wentylatory 92mm.
toteraz bez sensu. albo chłodzenie wodne na wszystko co chcesz, tzn proc,
grafa dysk, albo na wszystko smigła! Nowoczesne smigla nie są juz takei
głosne.....

> Proszę o sugestie co do chłodzenia, podkreślam że priorytetem jest
> cena, a dopiero potem cisza.

każde chłodzenie wodne jest duzo duzo dużo( dużo) wydajniejsze od
powietrznego. pomiedzy róznymi blokami chłodniczmi itd jest róznica
zauwazalna, miezalna ale -w porównaniu do powierrznego-pomijalna. ja mam
blok na procku z kilku balszek miedzianych, chłodnice ze starych rurek z
kaloryferów, i wszystko jest OK ( no moze poza małym wyciekiem) Tak wiec jak
chcesz chłodzic wodą to bierz co ci tam pasuje i bedziesz zadowolony

ToMasz