Re: Stary komputer i RAM

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 02:25:46 MET DST

Roman napisał(a):

> Dzięki za tak wyczerpujące rady. Ale ja już go przeinstalowałem; tzn
> wywaliłem stare partycje i założyłem nowe a na ich win XP. Do tego dałem
> NIS 2005. Efekt jest taki że komp uruchamia się 20 minut, a korzystanie z
> Internetu jest bez sensu.
> Co ty na to żeby zostawić XP a wywalić Nortona, dodać RAMu, i zrobić
> jeszcze to oczym napisałeś. No chyba że z powrotem zainstalować jej win98
> tylko że jak zobaczyła już XPeka to nie chce słyszeć o staym systemie?
> Boje się tylko o tego procka (300MHz) czy on da rade z XP? Mam jakiś stary
> [...]

Wroc do Win98SE spowrotem i nie kombinuj. :) Zainstalowanie jej xpeka
bylo najglupsza rzecza jaka mogles zrobic na takim trupie. On na dzien
dobry potrzebuje 128 MB ramu wiec aby dzialal poprawnie nalezy miec co
najmniej powyzej tej ilosci. Kwestia procka jest pewnie podobna ale nie
sprawdzalem tego (przypuszcam ze 300MHz moze byc za malo).

Jak chce ladniejszy wyglad to zainstaluj jej nieoficjalna latke do 98
(poprawia wiele rzeczy nie tylko wyglad takze goraco polecam.

http://www.underpl.org/main.php?d=1&cat=46&dfile=2746

Zachecam Cie do skorzystania z moich rad w calosci. Mam zawodowo
doczynienia m.in. z Win98SE w pracy takze jest to spawdzone poczynanie z
nim w praktyce.

Pozdro OMSON