Re: Stary komputer i RAM

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 01:27:05 MET DST

> Zrob to wszystko i komp bedzie chodzil przyzwoicie.
> Acha na koniec przeskanuj rejestr Reg cleanerem i wywal wszystkie zbedne
> wpisy a takze wpisy z opisem "Brak dadych"
>
> Pozdro OMSON

Dzięki za tak wyczerpujące rady. Ale ja już go przeinstalowałem; tzn
wywaliłem stare partycje i założyłem nowe a na ich win XP. Do tego dałem
NIS 2005. Efekt jest taki że komp uruchamia się 20 minut, a korzystanie z
Internetu jest bez sensu.
Co ty na to żeby zostawić XP a wywalić Nortona, dodać RAMu, i zrobić
jeszcze to oczym napisałeś. No chyba że z powrotem zainstalować jej win98
tylko że jak zobaczyła już XPeka to nie chce słyszeć o staym systemie?
Boje się tylko o tego procka (300MHz) czy on da rade z XP? Mam jakiś stary
RAM 64 i 128 MB to mógłbym jej dołożyć. Razem by wtedy miała 256MB a to
może już by coś więcej dało.

Roman