Re: Stary komputer i RAM

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 00:28:37 MET DST

"Roman" <roman@gazeta.pl> wrote in message
news:dfvl9d$jl1$1@inews.gazeta.pl...
> System Win 98 ale podpięty do internetu bez żadnego amtywira po miesiącu
> tak zwolnił że nie dało się go używać.

A na początku działal dobrze? To moze teraz trzeba go tylko oczyścić z
wirusów, trojanów, spyware itp., zabezpieczyć na przyszłość i nic więcej nie
trzeba robić?

> Moje pytanie: Czy zwiększenie tylko RAMu do 512 MB bez ruszania
> pozostałych elementów oraz zainstalowanie Win XP i np Nortona ma sens?

No nie wiem, czy stara płyta umozliwia takie zwiększenie RAMu, gdyby sie
dało, to komputer pewnie całkiem dobrze zaczął by sie sprawowac. Do Nortona
tylko nie jestem przekonany, chyba nie ma sensu.