Re: ATI 9600 XT potoki renderowania

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 23:56:04 MET DST

Szarlih napisał(a):

> nie możesz, tylko się mylisz, jak Ci to już koledzy napisali. i z
> żadnych przesłanek to nie wynika. R9800(pro) to chip R350, a
> 9600(pro,XT) to chip RV350.

Poprostu nie było innych kart w tym okresie gdy kupowałem kompa, Ponadto
wiem, że moja karta ma chipset R 360. Sądziłem, że jest produkowany na
tej zasadzie co inne chipsety (R 350 o którym wspomniałeś)Więc słabsze
karty miałyby ten sam chipset tyle że odpowiednio zmodyfikowany i
analogicznie mocniejsze byłyby bez modyfikacji. Na takich zasadach
marketingowych produkuje się karty graficzne, co jest opłacalne dla
producenta, gdyż tłukąc jeden chipset dzięki drobnym modyfikacjom
otrzymujemy różne segmenty kart graficznych bez ponoszenia kosztów.
Wyszedłem więc z założenia że w takim razie można jeszcze coś wycisnąć z
karty.

Pozdro

Trux