Re: ATI 9600 XT potoki renderowania

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Sep 2005 - 23:01:43 MET DST

Trux napisał(a):

> Nadto zależało mi na
> karcie z 256 MB ramu i tylko ATI spełniało ten warunek stąd taki wybór.

z ciekawości po co Ci te 256MB? i skąd pomysł, że nie ma GF z taką
ilością pamięci?

> Sądziłem że może jeszcze da się sięgnąć do jakich ukrytych rezerw, gdyż
> z tego co wiem karty graficzne produkowane są w oparciu o jeden model
> chipsetu, który jest fabrycznie odpowiednio "okaleczany", i stąd mamy
> karty słabsze i mocniejsze.

nie do końca. np na R350 wyprodukowane są 9800SE, 9800 i 9800pro, na
r300 95000 i pro i 9700 i pro itp a nie wszystkie Radeony z serii 9xxx
na tym samym chipie.

> Zaznaczam, że jestem w tych kwestiach laikiem i mogę sie mylić, ale
> pewne przesłanki i zwykła logika ekonomii produkcji podpowiadają mi taki
> właśnie scenariusz, jaiki opisałem powyżej.

nie możesz, tylko się mylisz, jak Ci to już koledzy napisali. i z
żadnych przesłanek to nie wynika. R9800(pro) to chip R350, a
9600(pro,XT) to chip RV350.

--
                 _____