Re: Włączanie LCD

Autor: sd <sd_at_sd.pl>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 00:13:03 MET DST

Błażej wrote:
> Witam.
> Właśnie kupiłem sobie monitor LCD Fujitsu Siemens P19-2 i mam pytanko.
> W instrukcji obsługi piszą aby najpierw włączać monitor a później komputer.
> U mnie komputer działa 24 godziny na dobę i gdy miałem podłączonego CRT nie
> było problemu, a teraz sam nie wiem co robić. Czy zostawiać go włączonego i
> czekać aż komputer sam go wygasi czy możną wyłączać i włączać przyciskiem
> na przednim panelu. Proszę o pomoc.

zastanow sie logicznie co za roznice czy komputer sam go wygasi, a
pozniej ty i tak bedziesz go musial wlaczyc ruchem myszki,
a nie wiem, mi chyba tez tak pisalo w instrukcji do EIZO, ale nie
wyobrazam sobie tego jakos, wlaczam listwe to sie wlacza monitor i
pozniej komputer, a jak odchodze od kompa to wylaczam monitor, pozniej
normalnie guzikiem wlaczam.
jakos nic sie nie stalo przez rok :D