Włączanie LCD

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 23:39:03 MET DST

Witam.
Właśnie kupiłem sobie monitor LCD Fujitsu Siemens P19-2 i mam pytanko.
W instrukcji obsługi piszą aby najpierw włączać monitor a później komputer.
U mnie komputer działa 24 godziny na dobę i gdy miałem podłączonego CRT nie
było problemu, a teraz sam nie wiem co robić. Czy zostawiać go włączonego i
czekać aż komputer sam go wygasi czy możną wyłączać i włączać przyciskiem
na przednim panelu. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Błażej

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13