wifi - g - chwilowe zaniki sygnalu ?

Autor: CYBER <usenet_at_zly_adres.com>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 00:07:15 MET DST

Witam

Mam AP Asus (WL 330g)
http://usa.asus.com/products/communication/wireless/wl-330g/overview.HTM

Uzywam notebooka z intel centrino 2 z wbudowana karta wifi (b/g).

Gdy lacze sie z tym AP w trybie g to na poczatku zawsze mam 54mbit/s i
przez 95% czasu przeplywnośc łącza jest na poziomie 54-48mbit/s.
Ale co jakis czas na ok 1s przerywany jest transfer po czym lacze
rekonfiguruje sie do ~ 20mbits i po chwili znowu wraca do 54mbit/s.

Dzieje sie tak nawet gdy jestem w odleglosc 2-3m od AP i notebook nie
jest ruszany.

Czy to jest normalne ? Czy moze kupilem kiepskego AP ? Podobno
sieciowki oparte na centrino sa bardzo dobre ?
Jakie średnie przepływności udaje sie wam uzyskac w warunkach domowych w
standarddzie g ?