Re: wifi - g - chwilowe zaniki sygnalu ?

Autor: Arturek <nie>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 02:26:36 MET DST

"CYBER" <usenet@zly_adres.com> wrote in message
news:dfqcdl$u9s$1@opal.futuro.pl...
> Witam
>
> Mam AP Asus (WL 330g)
> http://usa.asus.com/products/communication/wireless/wl-330g/overview.HTM
>
> Uzywam notebooka z intel centrino 2 z wbudowana karta wifi (b/g).
>
> Gdy lacze sie z tym AP w trybie g to na poczatku zawsze mam 54mbit/s i
> przez 95% czasu przeplywnośc łącza jest na poziomie 54-48mbit/s.
> Ale co jakis czas na ok 1s przerywany jest transfer po czym lacze
> rekonfiguruje sie do ~ 20mbits i po chwili znowu wraca do 54mbit/s.
>
> Dzieje sie tak nawet gdy jestem w odleglosc 2-3m od AP i notebook nie
> [...]

po pierwsze chyba troche NTG -> alt.pl.wirelesslan
a po drugie to
 zacznij od pobawienia sie konfiuracja AP , w szczegolnosci zmien kanal,
moze na tym ktory masz ustawiony cos ci zakloca.

Sam mam laptopa i routerek z AP (linksysa) i tez mam podobne problemy - tzn.
dziala jakis czas jak zloto , a potem pad (kilkunasto - kilkudziesieco
sekundowy) , reset polaczania w laptopie pomaga przywrocic polaczenie
wczesniej. Zmienialem chyba kazda opcje w routerze, ale nic nie pomoglo.
Zmiana kanalu dziala tylko przez pewien czas. Dlatego wole kabelek
ethernetowy, to przynajmniej dziala jak powinno.