Problem z instalacja drukarki HP LaserJet 1020

Autor: wek <wek_at_epf.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 23:41:15 MET DST

Witam

Kupilem drukarke HP LaserJet 1020. Zainstalowalem ja na notebooku
Centrino 1,7GHz (FSC, 512MB, Win XP Prof.) - wszystko poszlo bez
problemu. Pozniej chcialem ja zainstalowac rowniez na komputerze
stacjonarnym (Duron 800, 256MB, Win XP Prof.), wlozylem plytke ze
sterownikami, dalej... dalej, wybralem odpowiednia drukarke i dalej...
pojawil sie komunikat, aby podlaczyc drukarke, zgodnie z poleceniem
podlaczylem USB, potem do pradu, drukarka zaczela sie instalowac, po
pewnym czasie pojawil sie komunikat, ze urzadzenie USB 2.0 jest
podlaczone do portu USB 1.1, dalej sie instalowalo, a po pewnym czasie
wyskoczyl blad: Nie mozna zainstalowac tego sprzetu, wystapil problem...
W pliku instalacyjnym sterownika brakuje wymaganego wpisu. Powodem moze
byc to, ze plik INF zostal napisany dla systemu Windows 95 lub nowszego.
Skontakuj sie z dostawca sprzetu.

Macie jakis pomysl, co zrobic? Ja juz probowalem odinstalowywania,
przekladania, zmiany porotw itp. itd. - i caly czas to samo.

Dzieki z gory za pomoc,