Re: zestaw glosnikow + karta do 250 zl

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 23:37:40 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
>> Ja zrezygnowalem z SB Live 5.1 Digital
>
> I po co...?

Bo soundstorm dzięki swojej architekturze, jest najszybszą kartą dźwiękową
na rynku. Daje to o około 5-10% więcej fps w większości gier w stosunku do
dowolnego audigy, sb itp. Przy jakości porównywalnej z audygi2. Jedyna jego
wada to obsługiwany eax w wersji 2. Ja też wywaliłem SB live. Po zmianie, aż
nie mogłem uwierzyć, jak bardzo polepszyła się jakość i dynamika dźwięku
(mam podłączony do kompa "prawdziwe" drewniane 5.1, a nie jakieś
pierdu-pierdu z kubeczków po jogurcie :).

Niektórzy co prawda narzekają na szumy i trzaski. Ja naszczęscie czegoś
takiego nie doświadczyłem. Być może to kwestia reszty użytych komponentów
przez producenta płyty głównej.

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl