Re: Abit NF7-s Sempron 2500+ szlag mnie zaraz trafi

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 19:33:45 MET DST

d852 apisał(a):
> 1) Podczas włączania pojawia się komunikat "CPU is unworkable or has been
> changed ..";

Po zmianie procesora musisz przywrócić ustawienia standardowe w BIOSie
(szczególnie SoftMenu).

> 4) Czasami zamiast komunikatu o błędzie procka pojawia się komunikat mówiący o
> tym, że nie należy wyłączać kompa podczas zapisywania biosu ( ? );

To jest normalny ekran ostrzegawczy pokazujący się w czasie zapisywania
ustawień BIOS. Jak nie chcesz nic spier**** to rób tak jak tam jest
napisane.

> I żeby opisać już wszystko powiem, że komp ustawia parametry procka
jako
> 166x10.5 a miało być fsb 333 Mhz ( !! ) i żeby dostawić jeszcze kropkę do mej
> rozpaczliwej sytuacji - w biosie mogę ustawić fsb od 100 do 300 ( wg.
> instrukcji mobo powinienem móc nawet 400 Mhz ).

Ten procesor pracuje na FSB333 czyli z taktowaniem 166MHz. Z BIOS możesz
ustawić do 300MHz czyli FSB600 /teoretycznie/ (najprościej mówiąc -
mnożysz sobie to wszystko razy dwa).
W skrócie - wszystko powinno być OK, tylko musisz poprawić ustawienia BIOS.

--
Psylo