KT600-A i Windows XP

Autor: Zorbas <zorbas_at_[wytnij_to>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 19:36:53 MET DST

Postanowiłem postawić od nowa windowsa xp i mam problem z sterami do w/w
płyty. Zaraz na początku należy wcisnąć F6 i doinstalować raid'a, ale
próbowałem już w akcie desperacji wszystkich, które mam na płycie i albo win
xp ich nie przyjmuje albo i tak po chwili pokazuje komunikat o braku dysku
twardego. Wydaje mi się, że powinienem wrzucać dyskietke z plikami z folderu
(CD-ROM):\RAID\VIA\DriverDisk, ale nie daje to rezultatu :-( Może ktoś podać
linka do odpowiednich sterów?